piątek, 15 marca 2013

Informacja

Chciałabym wam jedynie oznajmic, iż ostatnio nie mam zbytnio dużo czasu, ponieważ jestem zawalona nauką.. Z tego powodu, ostatnio niezbyt czesto dodaje nowe rozdziały, ale obiecuje, ze postaram sie to nadrobic. Przepraszam was takze, za brak niektórych polskich znaków, ponieważ mam teraz niemiecką klawiature i tylko niektóre z nich udało mi sie w jakis sposób ustawic. Aktualnie pracuje nad rozdziałem 6. Jestem już w połowie i mam nadzieje, że niedługo pojawi sie on na blogu. Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie rozdziałów, ogólnie bloga, czy czegokolwiek innego, piszcie komentarze, lub na facebooku: http://www.facebook.com/daria.przygrodzka.33?ref=tn_tnmn
Mam nadzieje, że sie przyda ;) Jeszcze raz przepraszam, za tak długą przerwe.
Do napisania ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz